SynFore nu ook Avaya Cloud Office sales Agent!!

Let op: mogelijk afwijkende voorraad

Ook SynFore heeft te maken met teruglopen van de beschikbare voorraden.

Onze leveranciers hebben te kennen gegeven op korte termijn aanzienlijke leveringsproblemen te hebben.

Hierdoor kan Synfore de levertijden die u van ons gewend bent niet altijd waarmaken. (niet altijd binnen 2 werkdagen leveren.)

Uw geplaatste bestelling zetten wij in back order.

Uiteraard doen wij onze uiterste best om Uw bestelling na binnenkomst te leveren.

Normaal gesproken zeggen wij: "Vandaag vóór 17:00 besteld, morgen in huis (mits op voorraad)." Door de huidige drukte kan het zijn dat daar nu een dag bij komt.

Wij adviseren u dan óók om altijd even te vragen naar de voorraadstatus wanneer u headsets nodig heeft. Vanwege de Corona is er een enorme run op deze producten.

Indien u vragen heeft over de status van uw levering, kunt u uiteraard contact met ons opnemen.

 

Het Avaya Cloud-team heet SynFore van harte welkom als Sales Agent in de Avaya Cloud-familie.

Avaya Cloud Office van RingCentral biedt een robuust en betrouwbaar
Communicatieplatform.

Organisaties kunnen nu de gecombineerde kracht en ondersteuning van
twee marktleiders bundelen en gebruik maken van alle voordelen van moderne Cloud-communicatie.

Er is een enorme vraag naar Cloud gebaseerde Unified Communications.
46% van de bedrijven voelt de druk om volledig naar Cloud over te stappen.

Volgens Gartner Research zijn de vier belangrijkste redenen:
1. Een uniform pakket communicatiehulpmiddelen, waaronder telefoon, fax, chat en messaging.
2. Samenwerkingstools voor teams die op meerdere locaties werken.
3. Prestatiebeheer en analyse.
4. Een ruime keuze aan apps en API's.

Een eenvoudig product in een complexe markt.

Avaya Cloud Office biedt een unieke kans om uw behoefte van communiceren te vereenvoudigen en
geeft de mogelijkheden om eenvoudig naar de Cloud over te stappen.

Wilt u meer informatie over Cloud Communicatie?

Neem contact op met SynFore!

SynFore nu ook Avaya Cloud Office sales Agent!!

Ook SynFore heeft te maken met teruglopen van de beschikbare voorraden.

Onze leveranciers hebben te kennen gegeven op korte termijn aanzienlijke leveringsproblemen te hebben.

Hierdoor kan Synfore de levertijden die u van ons gewend bent niet altijd waarmaken. (niet altijd binnen 2 werkdagen leveren.)

Uw geplaatste bestelling zetten wij in back order.

Uiteraard doen wij onze uiterste best om Uw bestelling na binnenkomst te leveren.

Normaal gesproken zeggen wij: "Vandaag vóór 17:00 besteld, morgen in huis (mits op voorraad)." Door de huidige drukte kan het zijn dat daar nu een dag bij komt.

Wij adviseren u dan óók om altijd even te vragen naar de voorraadstatus wanneer u headsets nodig heeft. Vanwege de Corona is er een enorme run op deze producten.

Indien u vragen heeft over de status van uw levering, kunt u uiteraard contact met ons opnemen.