Nieuws

EPOS EXPAND Vision 3 lijn (1000927) - SynFore
22/04/2021 - 08:24

Beste Bezoeker,

Met trots presenteren we u graag de EXPAND Vision 3 lijn welke vanaf vandaag beschikbaar is.

EPOS 2021 Promo actie
30/12/2020 - 18:37

SynFore gaat 2021 van start met een speciale EPOS actie, waarbij gebruikers hun bestaande (oude) headset tegen aantrekkelijke voorwaarden kunnen in

SynFore nu ook Avaya Cloud Office sales Agent!!
11/10/2020 - 13:05

Het Avaya Cloud-team heet SynFore van harte welkom als Sales Agent in de Avaya Cloud-familie.

Sennheiser SC660 USB ML & SC230 USB MS II
09/06/2020 - 10:56

Wij kunnen direct leveren uit voorraad:

143 stuks  (506482)

Sennheiser SC 230 USB MS II

Adviesverkoopprijs: 110,-

13/03/2020 - 12:05

Tot € 40, - cashback voor eindgebruikers op de Jabra Evolve & Engage-serie

Het is tijd om te upgraden naar draadloos!

EPOS 2020 Promo actie
09/03/2020 - 22:40

SynFore gaat 2020 van start met een speciale EPOS actie, waarbij gebruikers hun bestaande (oude) headset tegen aantrekkelijke voorwaarden kunnen inruile

EPOS Communications wordt EPOS
03/03/2020 - 09:59

Sennheiser Communications wordt EPOS

"In de Spotlight" De Avaya CU-360 Collabration Unit
23/02/2020 - 13:52

Hierin zetten wij een product in de schijnwerper en geven een uitleg hoe dit product u kan helpen u werkzaamheden te vereenvoudigen..

"In de Spotlight" De Kuando Busylight Alpha UC
16/02/2020 - 14:09

Hierin zetten wij een product in de schijnwerper en geven een uitleg hoe dit product u kan helpen u werkzaamheden te vereenvoudigen..

Microsoft Teams gaat het collaboration landschap domineren; het samenvoegen van communicatie- en samenwerkingstools is een belangrijke drijfveer voor de meeste bedrijven
12/02/2020 - 15:07

Microsoft Teams gaat het collaboration landschap domineren; het samenvoegen van communicatie- en samenwerkingstools is een belangrijke drijfveer voor de mees

Deze Week "in de Spotlight" de Jabra Evole 75"
02/02/2020 - 09:21

Vanaf deze week beginnen wij met een nieuwe rubriek genaamd "in de spotlight".

Ook SynFore heeft te maken met teruglopen van de beschikbare voorraden.

Onze leveranciers hebben te kennen gegeven op korte termijn aanzienlijke leveringsproblemen te hebben.

Hierdoor kan Synfore de levertijden die u van ons gewend bent niet altijd waarmaken. (niet altijd binnen 2 werkdagen leveren.)

Uw geplaatste bestelling zetten wij in back order.

Uiteraard doen wij onze uiterste best om Uw bestelling na binnenkomst te leveren.

Normaal gesproken zeggen wij: "Vandaag vóór 17:00 besteld, morgen in huis (mits op voorraad)." Door de huidige drukte kan het zijn dat daar nu een dag bij komt.

Wij adviseren u dan óók om altijd even te vragen naar de voorraadstatus wanneer u headsets nodig heeft. Vanwege de Corona is er een enorme run op deze producten.

Indien u vragen heeft over de status van uw levering, kunt u uiteraard contact met ons opnemen.