Over ons

Let op: mogelijk afwijkende voorraad

Ook SynFore heeft te maken met teruglopen van de beschikbare voorraden.

Onze leveranciers hebben te kennen gegeven op korte termijn aanzienlijke leveringsproblemen te hebben.

Hierdoor kan Synfore de levertijden die u van ons gewend bent niet altijd waarmaken. (niet altijd binnen 2 werkdagen leveren.)

Uw geplaatste bestelling zetten wij in back order.

De backorders worden door de leveranciers zo snel mogelijk geleverd. 

Wel met vertraging.

Er wordt hard gewerkt om achterstanden weg te werken.

Uiteraard doen wij onze uiterste best om Uw bestelling na binnenkomst in ons magazijn direct aan U door te leveren.

Normaal gesproken zeggen wij: "Vandaag vóór 17:00 besteld, morgen in huis (mits op voorraad)." Door de huidige drukte kan het zijn dat daar nu een dag bij komt.

Wij adviseren u dan óók om altijd even te vragen naar de voorraadstatus wanneer je headsets nodig hebt. Er is natuurlijk een enorme run op deze producten maar dat zul je wel begrijpen.

Mocht u vragen hebben over de status van uw levering, kunt u uiteraard contact met ons opnemen.

 

SynFore is dé expert op het gebied van professionele headsets. Onze klanten hebben behoefte aan hoogwaardige kwaliteit headsets voor hun medewerkers. Het gaat vaak om beroepen als:

  • Telefonistes
  • Callcentermedewerkers
  • Receptionistes
  • Binnendienstmedewerkers  
  • En overige telefoongebruikers

Ruim aanbod in kwaliteit

Wist u dat wij een zeer breed assortiment hebben aan hoogwaardige kwaliteit headsets? SynFore is vooruitstrevend in het aanbieden van de meest kwalitatieve oplossingen voor professionele belomgevingen. Wij verkopen headsets van de bekende merken Jabra, EPOS en Plantronics. Evenals SynFore staan deze merken voor sterke producten van de hoogste kwaliteit. Maar let op: als u eenmaal een kwaliteitsheadset heeft geprobeerd, dan wilt u nooit meer anders.

SynFore: expertise door ervaring

SynFore is het bedrijf van Annette en Co die, voor zij in 2011 SynFore begonnen, jarenlang werkten met en voor grote klanten in de telecombranche. SynFore is gebouwd op kennis en ervaring met de markt én de producten. Wij zijn enthousiast u te adviseren en bedienen iedere klant op maat. Ook voor uw bedrijf vinden wij de beste oplossing.

Persoonlijk contact

Via onze webshop kunt u eenvoudig de door u gewenste headsets bestellen. Wij leveren uit voorraad, waardoor uw bestelling al snel bij u geleverd wordt. Wij geloven echter ook sterk in een persoonlijke relatie met onze klanten. Een order bespreken of doorgeven via de telefoon is geen probleem. En ook wanneer u vragen heeft over onze headsets of bijvoorbeeld meerdere producten tegelijk wilt aanschaffen: neem contact op! Wij bieden graag een oplossing op maat.

Heeft u vragen? Bel of mail ons en we helpen u graag verder.

Wij zijn telefonisch bereikbaar via 088-0045125 of per mail: verkoop@synfore.nl

 

Ook SynFore heeft te maken met teruglopen van de beschikbare voorraden.

Onze leveranciers hebben te kennen gegeven op korte termijn aanzienlijke leveringsproblemen te hebben.

Hierdoor kan Synfore de levertijden die u van ons gewend bent niet altijd waarmaken. (niet altijd binnen 2 werkdagen leveren.)

Uw geplaatste bestelling zetten wij in back order.

De backorders worden door de leveranciers zo snel mogelijk geleverd. 

Wel met vertraging.

Er wordt hard gewerkt om achterstanden weg te werken.

Uiteraard doen wij onze uiterste best om Uw bestelling na binnenkomst in ons magazijn direct aan U door te leveren.

Normaal gesproken zeggen wij: "Vandaag vóór 17:00 besteld, morgen in huis (mits op voorraad)." Door de huidige drukte kan het zijn dat daar nu een dag bij komt.

Wij adviseren u dan óók om altijd even te vragen naar de voorraadstatus wanneer je headsets nodig hebt. Er is natuurlijk een enorme run op deze producten maar dat zul je wel begrijpen.

Mocht u vragen hebben over de status van uw levering, kunt u uiteraard contact met ons opnemen.