Bestellen

Let op: mogelijk afwijkende voorraad

Ook SynFore heeft te maken met teruglopen van de beschikbare voorraden.

Onze leveranciers hebben te kennen gegeven op korte termijn aanzienlijke leveringsproblemen te hebben.

Hierdoor kan Synfore de levertijden die u van ons gewend bent niet altijd waarmaken. (niet altijd binnen 2 werkdagen leveren.)

Uw geplaatste bestelling zetten wij in back order.

Uiteraard doen wij onze uiterste best om Uw bestelling na binnenkomst te leveren.

Normaal gesproken zeggen wij: "Vandaag vóór 17:00 besteld, morgen in huis (mits op voorraad)." Door de huidige drukte kan het zijn dat daar nu een dag bij komt.

Wij adviseren u dan óók om altijd even te vragen naar de voorraadstatus wanneer u headsets nodig heeft. Vanwege de Corona is er een enorme run op deze producten.

Indien u vragen heeft over de status van uw levering, kunt u uiteraard contact met ons opnemen.

 

Bestellen via SynFore.nl is heel eenvoudig:

1. Surf door de winkel en klik het product aan waarin u geïnteresseerd bent.
2. Heeft u besloten om het product daadwerkelijk te kopen, klik dan op de knop "Bestellen".
3. U gaat nu naar uw "Winkelwagen", waar u een overzicht ziet van alle producten die in uw winkelwagen liggen. U kunt het aantal producten hier nog wijzigen.
4. Bent u klaar met winkelen? Klik dan in uw winkelwagen op de knop "Afrekenen". Wilt u verder rondkijken? Klik dan op de knop "Verder winkelen".
5. Om uw bestelling te kunnen verwerken, vragen wij u enkele persoonlijke gegevens in te vullen.
6. Vervolgens ziet u een overzicht van onze betaalmethoden. Als u een betaalmethode kiest gaat u naar onze beveiligde betaalserver, u kunt hier dus geheel veilig uw gegevens invoeren en de bestelling afronden.

U krijgt een bevestiging van uw bestelling per e-mail.

Kunt u als bedrijf of instelling geen online bestelling plaatsen, verstrek dan uw inkooporder via ons contactformulier.

Ook SynFore heeft te maken met teruglopen van de beschikbare voorraden.

Onze leveranciers hebben te kennen gegeven op korte termijn aanzienlijke leveringsproblemen te hebben.

Hierdoor kan Synfore de levertijden die u van ons gewend bent niet altijd waarmaken. (niet altijd binnen 2 werkdagen leveren.)

Uw geplaatste bestelling zetten wij in back order.

Uiteraard doen wij onze uiterste best om Uw bestelling na binnenkomst te leveren.

Normaal gesproken zeggen wij: "Vandaag vóór 17:00 besteld, morgen in huis (mits op voorraad)." Door de huidige drukte kan het zijn dat daar nu een dag bij komt.

Wij adviseren u dan óók om altijd even te vragen naar de voorraadstatus wanneer u headsets nodig heeft. Vanwege de Corona is er een enorme run op deze producten.

Indien u vragen heeft over de status van uw levering, kunt u uiteraard contact met ons opnemen.