Veel gestelde vragen

Let op: mogelijk afwijkende voorraad

Ook SynFore heeft te maken met teruglopen van de beschikbare voorraden.

Onze leveranciers hebben te kennen gegeven op korte termijn aanzienlijke leveringsproblemen te hebben.

Hierdoor kan Synfore de levertijden die u van ons gewend bent niet altijd waarmaken. (niet altijd binnen 2 werkdagen leveren.)

Uw geplaatste bestelling zetten wij in back order.

Uiteraard doen wij onze uiterste best om Uw bestelling na binnenkomst te leveren.

Normaal gesproken zeggen wij: "Vandaag vóór 17:00 besteld, morgen in huis (mits op voorraad)." Door de huidige drukte kan het zijn dat daar nu een dag bij komt.

Wij adviseren u dan óók om altijd even te vragen naar de voorraadstatus wanneer u headsets nodig heeft. Vanwege de Corona is er een enorme run op deze producten.

Indien u vragen heeft over de status van uw levering, kunt u uiteraard contact met ons opnemen.

 

Veelgestelde vragen

1.  Hoe kan ik een klacht indienen?

  • Mocht u onverhoopt niet tevreden zijn met onze service, stuurt u dan alstublieft een e-mail naar mail@synfore.nl onder vermelding van het ordernummer of webshop-referentie

2.  Zijn de prijzen exclusief of inclusief btw?

  • Alle getoonde prijzen zijn inclusief BTW (tenzij anders vermeld)

3.  Wat moet ik doen indien mijn zending niet volledig en/of correct is uitgeleverd?

  • Neem gerust contact met ons op
  • Tel: 088-0045125  – Email: mail@synfore.nl
    Wij proberen u dan zo spoedig mogelijk verder te helpen

4. Wat moet ik doen indien mijn zending is beschadigd?

  • Neem gerust contact met ons op
  • Tel: 088-0045125  – Email: mail@synfore.nl
    Wij proberen u dan zo spoedig mogelijk verder te helpen

5.  Worden er verzendkosten in rekening gebracht?

  • De bezorgkosten bedragen per bestelling € 6.95 (excl. btw)
  • Bij bestellingen vanaf € 175,00 (exclusief btw) worden geen verzendkosten berekend
  • Met uitzondering van enkele producten waarbij dit duidelijk staat aangegeven

6.  Moet er worden getekend voor levering?

  • Ja. Voor alle leveringen dient u te tekenen voor ontvangst

7.  Bezorgt SynFore ook in het buitenland?

  • SynFore bezorgt behalve in Nederland ook in het buitenland
  • Hierbij gelden dan wel andere verzendkosten en eventuele invoerkosten

8.  Wat moet ik doen als ik mijn order heb geplaatst, maar nog geen orderbevestiging heb ontvangen?

  • Nadat u de order heeft afgerond, ontvangt u na enkele minuten per e-mail een orderbevestiging
  • Mocht u na enkele uren geen orderbevestiging hebben ontvangen, controleert u dan alstublieft uw spamfilter
  • U kunt ook contact met ons opnemen

9.  Krijg ik een orderbevestiging?

  • Nadat u de order heeft afgerond, ontvangt u na enkele minuten per e-mail een orderbevestiging
  • De orderbevestiging bevat de volgende gegevens: klantgegevens, ordergegevens, orderbedrag, betaalgegevens en leveringsgegevens

10. Kan ik ook offline bestellen?

  • Kunt u als bedrijf of instelling geen online bestelling plaatsen, verstrek dan uw inkooporder via mail@synfore.nl

11. Als ik een tweede bestelling plaats op dezelfde dag, betaal ik dan twee keer verzendkosten?

  • Iedere bestelling wordt verwerkt als aparte order. Indien u op dezelfde dag nog een bestelling plaatst, dan betaalt u de daarbij behorende bezorgkosten

12. Wat moet ik doen als mijn order niet klopt?

  • Mocht er iets misgegaan zijn met uw bestelling (bijvoorbeeld een artikel niet geleverd), neemt u dan contact met ons op

13. Kan ik een order annuleren?

  • Het is niet mogelijk een order te annuleren
  • Mocht er een probleem zijn ontstaan, neemt u dan contact met ons op
  • Het wijzigen van uw order nadat u besteld heeft, is in eerste instantie niet mogelijk
  • Indien dit toch noodzakelijk zou zijn kunt u contact met ons opnemen op 088-0045125

14. Kan ik per factuur betalen?

  • U kunt er ook voor kiezen om per factuur te betalen. Indien u voor de 1ste keer bestelt, kan er gevraagd worden, om het bedrag via een ProForma factuur te voldoen.

15. Krijg ik een factuur per post?

  • U ontvangt uw factuur per e-mail

16. Waar kan ik controleren of mijn Jabra headset nog onder de garantie valt?

17. Welke banken bieden iDEAL betaling aan?

  • Op dit moment wordt iDEAL aangeboden door: Rabobank, ABN AMRO, ING, SNS Bank, Friesland Bank, ASN Bank, RegioBank, Triodos Bank en Van Lanschot Bankiers

18. Antwoord niet gevonden?

  • Neem contact met ons op, we helpen u graag verder 088-0045125

Ook SynFore heeft te maken met teruglopen van de beschikbare voorraden.

Onze leveranciers hebben te kennen gegeven op korte termijn aanzienlijke leveringsproblemen te hebben.

Hierdoor kan Synfore de levertijden die u van ons gewend bent niet altijd waarmaken. (niet altijd binnen 2 werkdagen leveren.)

Uw geplaatste bestelling zetten wij in back order.

Uiteraard doen wij onze uiterste best om Uw bestelling na binnenkomst te leveren.

Normaal gesproken zeggen wij: "Vandaag vóór 17:00 besteld, morgen in huis (mits op voorraad)." Door de huidige drukte kan het zijn dat daar nu een dag bij komt.

Wij adviseren u dan óók om altijd even te vragen naar de voorraadstatus wanneer u headsets nodig heeft. Vanwege de Corona is er een enorme run op deze producten.

Indien u vragen heeft over de status van uw levering, kunt u uiteraard contact met ons opnemen.