Overslaan en naar de inhoud gaan
- Professionele headsets en telefoonsystemen voor zakelijk gebruik
- Uit voorraad leverbaar
- Persoonlijk advies & ondersteuning
- 088 - 0045125
1. Hoe kan ik een klacht indienen?
- Mocht je onverhoopt niet tevreden zijn met onze service, stuur dan alstublieft een e-mail naar mail@synfore.nl onder vermelding van het ordernummer of van de webshop-referentie.
2. Zijn de prijzen exclusief of inclusief btw?
- Alle getoonde prijzen zijn inclusief btw (tenzij anders vermeld).
3. Wat moet ik doen indien mijn zending niet volledig en/of correct is uitgeleverd?
- Neem dan gerust contact met ons op.
- Tel: 088-0045125 – Email: mail@synfore.nl
- Wij proberen je dan zo spoedig mogelijk verder te helpen
4. Wat moet ik doen indien mijn zending is beschadigd?
- Neem dan gerust contact met ons op.
- Tel: 088-0045125 – Email: mail@synfore.nl
- Wij proberen je dan zo spoedig mogelijk verder te helpen.
5. Worden er verzendkosten in rekening gebracht?
- De bezorgkosten bedragen per bestelling € 7.25 (excl. btw).
- Bij bestellingen vanaf € 175,00 (exclusief btw) worden geen verzendkosten berekend.
- Met uitzondering van enkele producten waarbij dit duidelijk staat aangegeven.
6. Moet er worden getekend voor levering?
- Ja. Voor alle leveringen dien je te tekenen voor ontvangst.
7. Bezorgt SynFore ook in het buitenland?
- SynFore bezorgt ook in het buitenland.
- Hierbij gelden dan wel andere verzendkosten en eventuele invoerkosten.
8. Wat moet ik doen als ik mijn order heb geplaatst, maar nog geen orderbevestiging hebt ontvangen?
- Nadat je de order hebt afgerond, ontvangt u na enkele minuten per e-mail een orderbevestiging.
- Mocht je na enkele uren geen orderbevestiging hebben ontvangen, kijk dan nog eens in je junk of ongewenste mail.
- Je kunt ook contact met ons opnemen.
9. Krijg ik een orderbevestiging?
- Nadat je de order hebt afgerond, ontvang je na enkele minuten per e-mail een orderbevestiging.
- De orderbevestiging bevat de volgende gegevens: klantgegevens, ordergegevens, orderbedrag, betaalgegevens en leveringsgegevens.
10. Kan ik ook offline bestellen?
- Kun je als bedrijf of instelling geen online bestelling plaatsen, verstrek dan je inkooporder via mail@synfore.nl
11. Als ik een tweede bestelling plaats op dezelfde dag, betaal ik dan twee keer verzendkosten?
- Iedere bestelling wordt verwerkt als aparte order. Indien je op dezelfde dag nog een bestelling plaatst, dan betaal je de daarbij behorende bezorgkosten.
12. Wat moet ik doen als mijn order niet klopt?
- Mocht er iets misgegaan zijn met je bestelling (bijvoorbeeld een artikel niet geleverd), neem dan contact met ons op.
13. Kan ik een order annuleren?
- Het is niet mogelijk een order te annuleren.
- Mocht er een probleem zijn ontstaan, neem dan contact met ons op.
- Het wijzigen van je order nadat je besteld hebt, is in eerste instantie niet mogelijk.
- Indien dit toch noodzakelijk zou zijn kun je contact met ons opnemen op 088-0045125.
14. Kan ik per factuur betalen?
- Je kunt er ook voor kiezen om per factuur te betalen. Indien je voor de 1ste keer bestelt, kan er gevraagd worden, om het bedrag via een ProForma factuur te voldoen.
15. Krijg ik een factuur per post?
- Nee, je ontvangt je factuur per e-mail.
16. Waar kan ik controleren of mijn Jabra headset nog onder de garantie valt?
17. Welke banken bieden iDEAL-betaling aan?
- Op dit moment wordt iDEAL aangeboden door: Rabobank, ABN AMRO, ING, SNS Bank, Bunq, Knab, ASN Bank, RegioBank, Triodos Bank, Svenska Handelsbank, Revolut en Van Lanschot Bankiers.
18. Antwoord niet gevonden?
- Neem contact met ons op, we helpen je graag verder 088-0045125.