Veelgestelde vragen
1. Hoe kan ik een klacht indienen?
- Mocht u onverhoopt niet tevreden zijn met onze service, stuurt u dan alstublieft een e-mail naar mail@synfore.nl onder vermelding van het ordernummer of webshop-referentie
2. Zijn de prijzen exclusief of inclusief btw?
- Alle getoonde prijzen zijn inclusief BTW (tenzij anders vermeld)
3. Wat moet ik doen indien mijn zending niet volledig en/of correct is uitgeleverd?
- Neem gerust contact met ons op
- Tel: 088-0045125 – Email: mail@synfore.nl
Wij proberen u dan zo spoedig mogelijk verder te helpen
4. Wat moet ik doen indien mijn zending is beschadigd?
- Neem gerust contact met ons op
- Tel: 088-0045125 – Email: mail@synfore.nl
Wij proberen u dan zo spoedig mogelijk verder te helpen
5. Worden er verzendkosten in rekening gebracht?
- De bezorgkosten bedragen per bestelling € 6.95 (excl. btw)
- Bij bestellingen vanaf € 175,00 (exclusief btw) worden geen verzendkosten berekend
- Met uitzondering van enkele producten waarbij dit duidelijk staat aangegeven
6. Moet er worden getekend voor levering?
- Ja. Voor alle leveringen dient u te tekenen voor ontvangst
7. Bezorgt SynFore ook in het buitenland?
- SynFore bezorgt behalve in Nederland ook in het buitenland
- Hierbij gelden dan wel andere verzendkosten en eventuele invoerkosten
8. Wat moet ik doen als ik mijn order heb geplaatst, maar nog geen orderbevestiging heb ontvangen?
- Nadat u de order heeft afgerond, ontvangt u na enkele minuten per e-mail een orderbevestiging
- Mocht u na enkele uren geen orderbevestiging hebben ontvangen, controleert u dan alstublieft uw spamfilter
- U kunt ook contact met ons opnemen
9. Krijg ik een orderbevestiging?
- Nadat u de order heeft afgerond, ontvangt u na enkele minuten per e-mail een orderbevestiging
- De orderbevestiging bevat de volgende gegevens: klantgegevens, ordergegevens, orderbedrag, betaalgegevens en leveringsgegevens
10. Kan ik ook offline bestellen?
- Kunt u als bedrijf of instelling geen online bestelling plaatsen, verstrek dan uw inkooporder via mail@synfore.nl
11. Als ik een tweede bestelling plaats op dezelfde dag, betaal ik dan twee keer verzendkosten?
- Iedere bestelling wordt verwerkt als aparte order. Indien u op dezelfde dag nog een bestelling plaatst, dan betaalt u de daarbij behorende bezorgkosten
12. Wat moet ik doen als mijn order niet klopt?
- Mocht er iets misgegaan zijn met uw bestelling (bijvoorbeeld een artikel niet geleverd), neemt u dan contact met ons op
13. Kan ik een order annuleren?
- Het is niet mogelijk een order te annuleren
- Mocht er een probleem zijn ontstaan, neemt u dan contact met ons op
- Het wijzigen van uw order nadat u besteld heeft, is in eerste instantie niet mogelijk
- Indien dit toch noodzakelijk zou zijn kunt u contact met ons opnemen op 088-0045125
14. Kan ik per factuur betalen?
- U kunt er ook voor kiezen om per factuur te betalen. Indien u voor de 1ste keer bestelt, kan er gevraagd worden, om het bedrag via een ProForma factuur te voldoen.
15. Krijg ik een factuur per post?
- U ontvangt uw factuur per e-mail
16. Waar kan ik controleren of mijn Jabra headset nog onder de garantie valt?
- Dit kunt u controleren via https://www.jabra.nl/support/warranty-checker
17. Welke banken bieden iDEAL betaling aan?
- Op dit moment wordt iDEAL aangeboden door: Rabobank, ABN AMRO, ING, SNS Bank, Friesland Bank, ASN Bank, RegioBank, Triodos Bank en Van Lanschot Bankiers
18. Antwoord niet gevonden?
- Neem contact met ons op, we helpen u graag verder 088-0045125