Betalen

Let op: mogelijk afwijkende voorraad

Ook SynFore heeft te maken met teruglopen van de beschikbare voorraden.

Onze leveranciers hebben te kennen gegeven op korte termijn aanzienlijke leveringsproblemen te hebben.

Hierdoor kan Synfore de levertijden die u van ons gewend bent niet altijd waarmaken. (niet altijd binnen 2 werkdagen leveren.)

Uw geplaatste bestelling zetten wij in back order.

Uiteraard doen wij onze uiterste best om Uw bestelling na binnenkomst te leveren.

Normaal gesproken zeggen wij: "Vandaag vóór 17:00 besteld, morgen in huis (mits op voorraad)." Door de huidige drukte kan het zijn dat daar nu een dag bij komt.

Wij adviseren u dan óók om altijd even te vragen naar de voorraadstatus wanneer u headsets nodig heeft. Vanwege de Corona is er een enorme run op deze producten.

Indien u vragen heeft over de status van uw levering, kunt u uiteraard contact met ons opnemen.

 

Betaalmogelijkheden

U kunt bij ons in de webshop betalen d.m.v diverse betaalmethodes.

iDeal

Nederlandse klanten adviseren wij om gebruik te maken van betalen met iDEAL.

Op deze manier kunnen wij zeer snel leveren, aangezien de betaling direct verwerkt is. In België is iDEAL nog niet beschikbaar.

Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. Om gebruik te maken van iDEAL hoeft u zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken.

Maakt u al gebruik van internetbankieren dan kunt u direct met iDEAL betalen. U rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent.

PayPal

PayPal biedt verschillende betaalmogelijkheden aan, onder andere bankoverschrijvingen en creditcard. PayPal wordt internationaal gebruikt en een betaling vanuit het buitenland is zo geregeld.

Bankrekeningen, creditcards, random readers en verificatiecodes… zoveel cijfers om te onthouden en al die onhandige extra handelingen om zoiets simpels als een betaling uit te voeren.

Gebruik uw PayPal-rekening als uw digitale portemonnee. Een veilige en handige plek waar u al uw betaalmethodes kunt bewaren en eenvoudig kunt gebruiken. U hoeft niet langer uw creditcardgegevens te onthouden of naar uw random reader te zoeken. Het enige wat u nodig heeft is uw e-mailadres en PayPal-wachtwoord. U kiest vervolgens hoe u wilt betalen en klaar is Kees!

Met PayPal heeft u de vrijheid en flexibiliteit om te kiezen hoe u wilt betalen en zijn uw financiële gegevens veilig en privé. 

Bancontact

Shoppen vanuit uw luie zetel op eender welk moment van de dag én vlot en veilig betalen met de Bancontact-kaart? Het kan in onze webshop.

Bancontact is de bekendste online betaalmethode in België. De betaling wordt afgerond in de eigen internetbankieromgeving. Het is een gegarandeerde betaalmethode, dat wil zeggen: het geld wordt direct overgemaakt en kan niet worden teruggedraaid. Deze manier van online betalen komt overeen met het Nederlandse iDEAL. Belgische consumenten betalen in winkels, restaurants en online regelmatig via Bancontact met hun smartphone via de Bancontact Payconiq App.

Bankoverschrijving

Indien u niet via internetbankieren kunt betalen maak dan het bedrag over naar:

Rekening nummer: NL28 RABO 0360 4741 52
Betalingskenmerk: SynFore.nl + bestelnummer

Voor betalen vanuit België:
IBAN: NL28 RABO 0360 4741 52
BIC: RABONL2U
Betalingskenmerk: SynFore.nl + bestelnummer

Het kan enkele dagen duren voordat uw betaling op ons bankafschrift vermeld staat. Hierna versturen wij uw bestelling direct.

Offline bestellen

Kunt u als bedrijf of instelling geen online bestelling plaatsen, verstrek dan uw inkooporder via verkoop@synfore.nl.

Factuur

U kunt er ook voor kiezen om per factuur te betalen. U dient in het bezit te zijn van een geldig KVK en BTW nummer. Eén van onze medewerkers zal contact met u opnemen ter controle van de bestelling. Na levering van de goederen ontvangt u een factuur via de E-mail. Wij hanteren een betalingstermijn van 30 dagen. Indien u voor de 1ste keer bestelt, kan er gevraagd worden, om het bedrag via een ProForma factuur te voldoen. 

 

 

Ook SynFore heeft te maken met teruglopen van de beschikbare voorraden.

Onze leveranciers hebben te kennen gegeven op korte termijn aanzienlijke leveringsproblemen te hebben.

Hierdoor kan Synfore de levertijden die u van ons gewend bent niet altijd waarmaken. (niet altijd binnen 2 werkdagen leveren.)

Uw geplaatste bestelling zetten wij in back order.

Uiteraard doen wij onze uiterste best om Uw bestelling na binnenkomst te leveren.

Normaal gesproken zeggen wij: "Vandaag vóór 17:00 besteld, morgen in huis (mits op voorraad)." Door de huidige drukte kan het zijn dat daar nu een dag bij komt.

Wij adviseren u dan óók om altijd even te vragen naar de voorraadstatus wanneer u headsets nodig heeft. Vanwege de Corona is er een enorme run op deze producten.

Indien u vragen heeft over de status van uw levering, kunt u uiteraard contact met ons opnemen.