Verzenden & bezorging

Let op: mogelijk afwijkende voorraad

Ook SynFore heeft te maken met teruglopen van de beschikbare voorraden.

Onze leveranciers hebben te kennen gegeven op korte termijn aanzienlijke leveringsproblemen te hebben.

Hierdoor kan Synfore de levertijden die u van ons gewend bent niet altijd waarmaken. (niet altijd binnen 2 werkdagen leveren.)

Uw geplaatste bestelling zetten wij in back order.

Uiteraard doen wij onze uiterste best om Uw bestelling na binnenkomst te leveren.

Normaal gesproken zeggen wij: "Vandaag vóór 17:00 besteld, morgen in huis (mits op voorraad)." Door de huidige drukte kan het zijn dat daar nu een dag bij komt.

Wij adviseren u dan óók om altijd even te vragen naar de voorraadstatus wanneer u headsets nodig heeft. Vanwege de Corona is er een enorme run op deze producten.

Indien u vragen heeft over de status van uw levering, kunt u uiteraard contact met ons opnemen.

 

Verzenden

De volgende verzend- / leveringskosten zijn van toepassing op alle bestellingen.

SynFore rekent standaard € 6,95 (excl. BTW) verzendkosten voor verzendingen binnen Nederland ongeacht de betalingsmethode die u kiest. 

Bij een orderbedrag hoger dan € 175,- (excl. BTW) heeft u géén verzendkosten.

Voor verzendingen naar het buitenland hanteren wij per land geldende TNT post tarieven (excl. BTW).

Verzendingen worden per pakketpost bezorgd. 

  • Nederland €  7,25
  • Belgie       € 12,50

Bezorging

Wij streven er naar om uw bestelling dezelfde of volgende werkdag te versturen. 

Zodoende heeft u uw bestelling binnen 1-3 werkdagen in huis. 

Voor België kan dit 3 tot 5 werkdagen zijn. 

Zodra uw pakket ons magazijn verlaat, ontvangt u automatisch een barcode per e-mail waarmee u het pakket via internet kunt volgen.

Als bij levering het pakket niet kan worden afgeleverd door de pakketdienst, dan zal deze een bericht achterlaten waarmee U binnen 3 dagen contact moet opnemen met het afleveringsdepot. Zo kan alsnog de bestelling bij U worden afgeleverd.

Indien binnen deze 3 dagen door U niet gereageerd wordt, of U weigert door welke reden ook, de aflevering, dan wordt het pakket automatisch naar SynFore geretourneerd. U verplicht zich hiermee de door ons gemaakte kosten als zijnde verzend- en behandelingskosten evenals de extra kosten van de retourzending voor Uw rekening te nemen. SynFore zult U hiervoor dan ook een factuur toezenden, welke per omgaande betaalt dient te worden.

Voor andere landen als Nederland en België gelden de actuele tarieven van TNT post.

Het bedrag van verzending naar het buitenland is mede afhankelijk van het gewicht en lengte.

U ontvangt van uw bestelling een E-mail ter bevestiging.

Tevens ontvangt u van SynFore een gespecificeerde factuur.

Ook SynFore heeft te maken met teruglopen van de beschikbare voorraden.

Onze leveranciers hebben te kennen gegeven op korte termijn aanzienlijke leveringsproblemen te hebben.

Hierdoor kan Synfore de levertijden die u van ons gewend bent niet altijd waarmaken. (niet altijd binnen 2 werkdagen leveren.)

Uw geplaatste bestelling zetten wij in back order.

Uiteraard doen wij onze uiterste best om Uw bestelling na binnenkomst te leveren.

Normaal gesproken zeggen wij: "Vandaag vóór 17:00 besteld, morgen in huis (mits op voorraad)." Door de huidige drukte kan het zijn dat daar nu een dag bij komt.

Wij adviseren u dan óók om altijd even te vragen naar de voorraadstatus wanneer u headsets nodig heeft. Vanwege de Corona is er een enorme run op deze producten.

Indien u vragen heeft over de status van uw levering, kunt u uiteraard contact met ons opnemen.