EPOS Communications wordt EPOS

Let op: mogelijk afwijkende voorraad

Ook SynFore heeft te maken met teruglopen van de beschikbare voorraden.

Onze leveranciers hebben te kennen gegeven op korte termijn aanzienlijke leveringsproblemen te hebben.

Hierdoor kan Synfore de levertijden die u van ons gewend bent niet altijd waarmaken. (niet altijd binnen 2 werkdagen leveren.)

Uw geplaatste bestelling zetten wij in back order.

De backorders worden door de leveranciers zo snel mogelijk geleverd. 

Wel met vertraging.

Er wordt hard gewerkt om achterstanden weg te werken.

Uiteraard doen wij onze uiterste best om Uw bestelling na binnenkomst in ons magazijn direct aan U door te leveren.

Normaal gesproken zeggen wij: "Vandaag vóór 17:00 besteld, morgen in huis (mits op voorraad)." Door de huidige drukte kan het zijn dat daar nu een dag bij komt.

Wij adviseren u dan óók om altijd even te vragen naar de voorraadstatus wanneer je headsets nodig hebt. Er is natuurlijk een enorme run op deze producten maar dat zul je wel begrijpen.

Mocht u vragen hebben over de status van uw levering, kunt u uiteraard contact met ons opnemen.

 

Sennheiser Communications wordt EPOS

Sennheiser Communications, de joint venture tussen het Duitse EPOS GmbH en het Deense Demant A/S is in goed overleg beëindigd. Dit betekent dat de Enterprise en Gaming headsets verder gaan onder de vlag van Demant met de naam EPOS.

Gebaseerd op baanbrekende audio technologieën, streeft EPOS ernaar audio ervaringen te perfectioneren door innovatief ontwerp en prestaties te leveren met al onze audio-oplossingen.

EPOS Communications wordt EPOS

Ook SynFore heeft te maken met teruglopen van de beschikbare voorraden.

Onze leveranciers hebben te kennen gegeven op korte termijn aanzienlijke leveringsproblemen te hebben.

Hierdoor kan Synfore de levertijden die u van ons gewend bent niet altijd waarmaken. (niet altijd binnen 2 werkdagen leveren.)

Uw geplaatste bestelling zetten wij in back order.

De backorders worden door de leveranciers zo snel mogelijk geleverd. 

Wel met vertraging.

Er wordt hard gewerkt om achterstanden weg te werken.

Uiteraard doen wij onze uiterste best om Uw bestelling na binnenkomst in ons magazijn direct aan U door te leveren.

Normaal gesproken zeggen wij: "Vandaag vóór 17:00 besteld, morgen in huis (mits op voorraad)." Door de huidige drukte kan het zijn dat daar nu een dag bij komt.

Wij adviseren u dan óók om altijd even te vragen naar de voorraadstatus wanneer je headsets nodig hebt. Er is natuurlijk een enorme run op deze producten maar dat zul je wel begrijpen.

Mocht u vragen hebben over de status van uw levering, kunt u uiteraard contact met ons opnemen.