Moderne Cloud-Communicatie in de cloud
Iedereen kent de ergernissen met betrekking tot de bereikbaarheid van bedrijven. Nu veel organisaties hun telefonie naar de cloud verplaatsen, is de vraag naar een goedwerkende oplossingen aan het groeien. Avaya is een technologiebedrijf dat zich specialiseert in oplossingen om communicatie en samenwerking te verbeteren. Via haar OneCloud-platform stelt Avaya bedrijven in staat om aan die verwachtingen van klanten en medewerkers te voldoen en deze zelfs te overtreffen. De innovatieve cloudoplossingen helpen klanten om hun digitale transformatie te versnellen en de customer én employee experience te verbeteren. .
Unified Communications as a Service (UCaaS)
Avaya Cloud Office® by RingCentral verbetert de manier waarop organisaties communiceren met klanten, partners en collega's. Dit gebeurt door middel van een alles-in-één-oplossing die naadloze samenwerking via meerdere kanalen mogelijk maakt. Door voice calls, team messaging, vergaderingen en het delen van bestanden in één enkele oplossing samen te brengen, vermindert ACO de kosten en de complexiteit.
Het platform maakt gebruik van kunstmatige intelligentie (AI) en is beschikbaar ‘as a Service’. Hierdoor is dit moderne communicatieplatform beschikbaar zonder dat er hardware moet worden onderhouden of handmatige updates moeten worden uitgevoerd. ACO-licenties zijn verkrijgbaar als jaarcontracten met maandelijkse of jaarlijkse betalingen. Verder is ACO is volledig te personaliseren en kan eenvoudig worden geïntegreerd met publieke clouddiensten en andere applicaties zoals CRM-pakketten.