"in de Spotlight" Noordervliet Consultancy & Support

Let op: mogelijk afwijkende voorraad

Wegens een grote vraag naar headsets kan de getoonde voorraad afwijken en de levertijden langer zijn. Als u zeker wilt weten of iets op voorraad is, kunt u het beste contact met ons opnemen.

Normaal gesproken zeggen wij: "Vandaag vóór 17:00 besteld, morgen in huis (mits op voorraad)." Door de huidige drukte kan het zijn dat daar nu een dag bij komt.

Wij adviseren u dan óók om altijd even te vragen naar de voorraadstatus wanneer je headsets nodig hebt. Er is natuurlijk een enorme run op deze producten maar dat zul je wel begrijpen.
 

Deze week "in de Spotlight" Henny Noordervliet

Even voorstellen,
Mijn naam is Henny Noordervliet 
Ik ben al 40 jaar werkzaam in de telecommunicatie branche.
Hier heb ik veel kennis en ervaring opgedaan op het gebied van kabelwerken, netwerken, Nortel bedrijfstelefooncentrales, Nortel / Avaya Multi Media Contact Center applicaties en Avaya IP Office met het Avaya Contact Center Select.

Mijn expertise ligt met name op het terrein van advisering rondom de inrichting, (her)programmering en het gebruik van Nortel/Avaya telefooncentrale met het Avaya Multi Media Contact Center. De focus hierbij is om deze systemen zo efficiënt mogelijk in te zetten om de klantcontacten  zo optimaal mogelijk te laten functioneren.

Daarbij  heb ik ruime ervaring in het maken van maatwerk rapportage uit  het Avaya Multi Media Contact Center.  Dit is mogelijk op zowel de versie met SQL database  in combinatie met Crystal Reports of vanuit de Cache database met gebruik van Microsoft Reporter.

Werken in teamverband geeft me veel voldoening. Hierbij probeer ik mensen altijd te behandelen op de manier waarop ik zelf ook graag behandeld wordt.

Wilt u meer informatie?

Neem vrijblijvend contact op zodat we gezamenlijk kunnen bekijken wat we voor elkaar kunnen betekenen onder het genot van een kopje koffie.

Noordervliet Consultancy & Support

088 - 00 45 130
info@hnoordervliet.nl

Noordervliet Consultancy & Support | 088 - 00 45 130 | ​Info@hnoordervliet.nl

Wegens een grote vraag naar headsets kan de getoonde voorraad afwijken en de levertijden langer zijn. Als u zeker wilt weten of iets op voorraad is, kunt u het beste contact met ons opnemen.

Normaal gesproken zeggen wij: "Vandaag vóór 17:00 besteld, morgen in huis (mits op voorraad)." Door de huidige drukte kan het zijn dat daar nu een dag bij komt.

Wij adviseren u dan óók om altijd even te vragen naar de voorraadstatus wanneer je headsets nodig hebt. Er is natuurlijk een enorme run op deze producten maar dat zul je wel begrijpen.