"in de Spotlight" Noordervliet Consultancy & Support

Let op: mogelijk afwijkende voorraad

Ook SynFore heeft te maken met teruglopen van de beschikbare voorraden.

Onze leveranciers hebben te kennen gegeven op korte termijn aanzienlijke leveringsproblemen te hebben.

Hierdoor kan Synfore de levertijden die u van ons gewend bent niet altijd waarmaken. (niet altijd binnen 2 werkdagen leveren.)

Uw geplaatste bestelling zetten wij in back order.

Uiteraard doen wij onze uiterste best om Uw bestelling na binnenkomst te leveren.

Normaal gesproken zeggen wij: "Vandaag vóór 17:00 besteld, morgen in huis (mits op voorraad)." Door de huidige drukte kan het zijn dat daar nu een dag bij komt.

Wij adviseren u dan óók om altijd even te vragen naar de voorraadstatus wanneer u headsets nodig heeft. Vanwege de Corona is er een enorme run op deze producten.

Indien u vragen heeft over de status van uw levering, kunt u uiteraard contact met ons opnemen.

 

Deze week "in de Spotlight" Henny Noordervliet

Even voorstellen,
Mijn naam is Henny Noordervliet 
Ik ben al 40 jaar werkzaam in de telecommunicatie branche.
Hier heb ik veel kennis en ervaring opgedaan op het gebied van kabelwerken, netwerken, Nortel bedrijfstelefooncentrales, Nortel / Avaya Multi Media Contact Center applicaties en Avaya IP Office met het Avaya Contact Center Select.

Mijn expertise ligt met name op het terrein van advisering rondom de inrichting, (her)programmering en het gebruik van Nortel/Avaya telefooncentrale met het Avaya Multi Media Contact Center. De focus hierbij is om deze systemen zo efficiënt mogelijk in te zetten om de klantcontacten  zo optimaal mogelijk te laten functioneren.

Daarbij  heb ik ruime ervaring in het maken van maatwerk rapportage uit  het Avaya Multi Media Contact Center.  Dit is mogelijk op zowel de versie met SQL database  in combinatie met Crystal Reports of vanuit de Cache database met gebruik van Microsoft Reporter.

Werken in teamverband geeft me veel voldoening. Hierbij probeer ik mensen altijd te behandelen op de manier waarop ik zelf ook graag behandeld wordt.

Wilt u meer informatie?

Neem vrijblijvend contact op zodat we gezamenlijk kunnen bekijken wat we voor elkaar kunnen betekenen onder het genot van een kopje koffie.

Noordervliet Consultancy & Support

088 - 00 45 130
info@hnoordervliet.nl

Noordervliet Consultancy & Support | 088 - 00 45 130 | ​Info@hnoordervliet.nl

Ook SynFore heeft te maken met teruglopen van de beschikbare voorraden.

Onze leveranciers hebben te kennen gegeven op korte termijn aanzienlijke leveringsproblemen te hebben.

Hierdoor kan Synfore de levertijden die u van ons gewend bent niet altijd waarmaken. (niet altijd binnen 2 werkdagen leveren.)

Uw geplaatste bestelling zetten wij in back order.

Uiteraard doen wij onze uiterste best om Uw bestelling na binnenkomst te leveren.

Normaal gesproken zeggen wij: "Vandaag vóór 17:00 besteld, morgen in huis (mits op voorraad)." Door de huidige drukte kan het zijn dat daar nu een dag bij komt.

Wij adviseren u dan óók om altijd even te vragen naar de voorraadstatus wanneer u headsets nodig heeft. Vanwege de Corona is er een enorme run op deze producten.

Indien u vragen heeft over de status van uw levering, kunt u uiteraard contact met ons opnemen.