Nieuws archief december 2019

Let op: mogelijk afwijkende voorraad

Ook SynFore heeft te maken met teruglopen van de beschikbare voorraden.

Onze leveranciers hebben te kennen gegeven op korte termijn aanzienlijke leveringsproblemen te hebben.

Hierdoor kan Synfore de levertijden die u van ons gewend bent niet altijd waarmaken. (niet altijd binnen 2 werkdagen leveren.)

Uw geplaatste bestelling zetten wij in back order.

De backorders worden door de leveranciers zo snel mogelijk geleverd. 

Wel met vertraging.

Er wordt hard gewerkt om achterstanden weg te werken.

Uiteraard doen wij onze uiterste best om Uw bestelling na binnenkomst in ons magazijn direct aan U door te leveren.

Normaal gesproken zeggen wij: "Vandaag vóór 17:00 besteld, morgen in huis (mits op voorraad)." Door de huidige drukte kan het zijn dat daar nu een dag bij komt.

Wij adviseren u dan óók om altijd even te vragen naar de voorraadstatus wanneer je headsets nodig hebt. Er is natuurlijk een enorme run op deze producten maar dat zul je wel begrijpen.

Mocht u vragen hebben over de status van uw levering, kunt u uiteraard contact met ons opnemen.

 

Wij wensen u veel geluk, gezondheid maar vooral een fantastisch 2020.
31/12/2019 - 11:31

Het einde van dit jaar

Is al bijna weer een feit

Een jaar met mooie momenten

Een jaar met gezelligheid

Wij wensen u Sfeervolle Kerstdagen en een Gelukkig Nieuwjaar.
21/12/2019 - 08:34

Tijdens de kortste dagen van het jaar is het een goed moment stil te staan bij de mooie momenten van 2019 en uit te kijken naar wat komen gaat.

SynFore breidt haar portfolio uit met Evolve IP
17/12/2019 - 19:14

Afgelopen week is SynFore, dé expert op het gebied van professionele headsets en werkplekoplossingen, een partnership met Evolve IP aangegaan.

11/12/2019 - 11:28

Herkent u zichzelf in één van de volgende zaken:

Ook SynFore heeft te maken met teruglopen van de beschikbare voorraden.

Onze leveranciers hebben te kennen gegeven op korte termijn aanzienlijke leveringsproblemen te hebben.

Hierdoor kan Synfore de levertijden die u van ons gewend bent niet altijd waarmaken. (niet altijd binnen 2 werkdagen leveren.)

Uw geplaatste bestelling zetten wij in back order.

De backorders worden door de leveranciers zo snel mogelijk geleverd. 

Wel met vertraging.

Er wordt hard gewerkt om achterstanden weg te werken.

Uiteraard doen wij onze uiterste best om Uw bestelling na binnenkomst in ons magazijn direct aan U door te leveren.

Normaal gesproken zeggen wij: "Vandaag vóór 17:00 besteld, morgen in huis (mits op voorraad)." Door de huidige drukte kan het zijn dat daar nu een dag bij komt.

Wij adviseren u dan óók om altijd even te vragen naar de voorraadstatus wanneer je headsets nodig hebt. Er is natuurlijk een enorme run op deze producten maar dat zul je wel begrijpen.

Mocht u vragen hebben over de status van uw levering, kunt u uiteraard contact met ons opnemen.