Wij wensen u veel geluk, gezondheid maar vooral een fantastisch 2020.

Let op: mogelijk afwijkende voorraad

Ook SynFore heeft te maken met teruglopen van de beschikbare voorraden.

Onze leveranciers hebben te kennen gegeven op korte termijn aanzienlijke leveringsproblemen te hebben.

Hierdoor kan Synfore de levertijden die u van ons gewend bent niet altijd waarmaken. (niet altijd binnen 2 werkdagen leveren.)

Uw geplaatste bestelling zetten wij in back order.

De backorders worden door de leveranciers zo snel mogelijk geleverd. 

Wel met vertraging.

Er wordt hard gewerkt om achterstanden weg te werken.

Uiteraard doen wij onze uiterste best om Uw bestelling na binnenkomst in ons magazijn direct aan U door te leveren.

Normaal gesproken zeggen wij: "Vandaag vóór 17:00 besteld, morgen in huis (mits op voorraad)." Door de huidige drukte kan het zijn dat daar nu een dag bij komt.

Wij adviseren u dan óók om altijd even te vragen naar de voorraadstatus wanneer je headsets nodig hebt. Er is natuurlijk een enorme run op deze producten maar dat zul je wel begrijpen.

Mocht u vragen hebben over de status van uw levering, kunt u uiteraard contact met ons opnemen.

 

Het einde van dit jaar

Is al bijna weer een feit

Een jaar met mooie momenten

Een jaar met gezelligheid

Maar ook met mindere dagen

Met verdriet en tegenslag

Een jaar met ook een traan

Naast elke gemeende lach

Een jaar dat wij nu opslaan

In de herinnering van ons leven

Zodat wij ons in het nieuwe jaar

Weer helemaal kunnen geven

Want 2020 komt eraan

Nieuwe kansen en nieuwe wensen

Wij hopen op een heel mooi jaar

Voor ons, voor jullie en alle mensen

Maak er weer een mooi nieuwjaar van.

Wij danken u voor het vertrouwen en de aangename samenwerking in 2019.

Wij wensen u veel geluk, gezondheid maar vooral een fantastisch 2020.

Wij wensen u veel geluk, gezondheid maar vooral een fantastisch 2020.

Ook SynFore heeft te maken met teruglopen van de beschikbare voorraden.

Onze leveranciers hebben te kennen gegeven op korte termijn aanzienlijke leveringsproblemen te hebben.

Hierdoor kan Synfore de levertijden die u van ons gewend bent niet altijd waarmaken. (niet altijd binnen 2 werkdagen leveren.)

Uw geplaatste bestelling zetten wij in back order.

De backorders worden door de leveranciers zo snel mogelijk geleverd. 

Wel met vertraging.

Er wordt hard gewerkt om achterstanden weg te werken.

Uiteraard doen wij onze uiterste best om Uw bestelling na binnenkomst in ons magazijn direct aan U door te leveren.

Normaal gesproken zeggen wij: "Vandaag vóór 17:00 besteld, morgen in huis (mits op voorraad)." Door de huidige drukte kan het zijn dat daar nu een dag bij komt.

Wij adviseren u dan óók om altijd even te vragen naar de voorraadstatus wanneer je headsets nodig hebt. Er is natuurlijk een enorme run op deze producten maar dat zul je wel begrijpen.

Mocht u vragen hebben over de status van uw levering, kunt u uiteraard contact met ons opnemen.