Plantronics & Polycom gaan verder als Poly

Let op: mogelijk afwijkende voorraad

Ook SynFore heeft te maken met teruglopen van de beschikbare voorraden.

Onze leveranciers hebben te kennen gegeven op korte termijn aanzienlijke leveringsproblemen te hebben.

Hierdoor kan Synfore de levertijden die u van ons gewend bent niet altijd waarmaken. (niet altijd binnen 2 werkdagen leveren.)

Uw geplaatste bestelling zetten wij in back order.

De backorders worden door de leveranciers zo snel mogelijk geleverd. 

Wel met vertraging.

Er wordt hard gewerkt om achterstanden weg te werken.

Uiteraard doen wij onze uiterste best om Uw bestelling na binnenkomst in ons magazijn direct aan U door te leveren.

Normaal gesproken zeggen wij: "Vandaag vóór 17:00 besteld, morgen in huis (mits op voorraad)." Door de huidige drukte kan het zijn dat daar nu een dag bij komt.

Wij adviseren u dan óók om altijd even te vragen naar de voorraadstatus wanneer je headsets nodig hebt. Er is natuurlijk een enorme run op deze producten maar dat zul je wel begrijpen.

Mocht u vragen hebben over de status van uw levering, kunt u uiteraard contact met ons opnemen.

 

Plantronics & Polycom gaan verder als Poly

Plantronicsgaat verder als Poly(NYSE: PLT)(‘Poly’). Het nieuwe technologiebedrijf richt zich op demenselijke ervaring van communicatie en samenwerking. Met als doel om communiceren via de telefoon of het internet net zo rijk en natuurlijk te maken als een fysiek gesprek. 

Poly, wat ‘veel’ betekent, profiteert van de audio- en video-expertise van Plantronics &Polycom en maakt gebruik van de slimme endpoints van het bedrijf die UC-platformen (UnifiedCommunications) met elkaar verbinden. Op die manier worden issues binnen de moderne werkomgeving, zoals afleiding, complexiteit en afstand, verminderd. Poly wil zich profileren als de voorkeursoplossing voor samenwerking in de cloud. 

 

Binnen kort zullen wij onze artikelen aanpassen.

Ook SynFore heeft te maken met teruglopen van de beschikbare voorraden.

Onze leveranciers hebben te kennen gegeven op korte termijn aanzienlijke leveringsproblemen te hebben.

Hierdoor kan Synfore de levertijden die u van ons gewend bent niet altijd waarmaken. (niet altijd binnen 2 werkdagen leveren.)

Uw geplaatste bestelling zetten wij in back order.

De backorders worden door de leveranciers zo snel mogelijk geleverd. 

Wel met vertraging.

Er wordt hard gewerkt om achterstanden weg te werken.

Uiteraard doen wij onze uiterste best om Uw bestelling na binnenkomst in ons magazijn direct aan U door te leveren.

Normaal gesproken zeggen wij: "Vandaag vóór 17:00 besteld, morgen in huis (mits op voorraad)." Door de huidige drukte kan het zijn dat daar nu een dag bij komt.

Wij adviseren u dan óók om altijd even te vragen naar de voorraadstatus wanneer je headsets nodig hebt. Er is natuurlijk een enorme run op deze producten maar dat zul je wel begrijpen.

Mocht u vragen hebben over de status van uw levering, kunt u uiteraard contact met ons opnemen.