Jabra Cashback Actie 2019

Let op: mogelijk afwijkende voorraad

Ook SynFore heeft te maken met teruglopen van de beschikbare voorraden.

Onze leveranciers hebben te kennen gegeven op korte termijn aanzienlijke leveringsproblemen te hebben.

Hierdoor kan Synfore de levertijden die u van ons gewend bent niet altijd waarmaken. (niet altijd binnen 2 werkdagen leveren.)

Uw geplaatste bestelling zetten wij in back order.

De backorders worden door de leveranciers zo snel mogelijk geleverd. 

Wel met vertraging.

Er wordt hard gewerkt om achterstanden weg te werken.

Uiteraard doen wij onze uiterste best om Uw bestelling na binnenkomst in ons magazijn direct aan U door te leveren.

Normaal gesproken zeggen wij: "Vandaag vóór 17:00 besteld, morgen in huis (mits op voorraad)." Door de huidige drukte kan het zijn dat daar nu een dag bij komt.

Wij adviseren u dan óók om altijd even te vragen naar de voorraadstatus wanneer je headsets nodig hebt. Er is natuurlijk een enorme run op deze producten maar dat zul je wel begrijpen.

Mocht u vragen hebben over de status van uw levering, kunt u uiteraard contact met ons opnemen.

 

U ontvangt nu tijdelijk tot €40,- cashback op Jabra producten!

Kan uw medewerker wel een headset gebruiken?

Dit kan nu voordelig met de cashback-promotie van Jabra. Ontvang €20,-, €30,-, of €40,- cashback op diverse Jabra headsets en speakers.

Deze cashback-actie is geldig t/m 31 december 2019.
Claim uw cashback vóór 15 Januari 2020 via deze pagina.

Actievoorwaarden:

  • Deze actie is geldig t/m 31 december 2019
  • Deze actie is geldig zolang de voorraad strekt, OP=OP
  • Deze actie geldt alleen op de onderstaande producten
  • Bekijk hier de algemene actievoorwaarden voor Evolve en Speak devices
  • Dien hier uw claimverzoek in voor Evolve en Speak devices
  • Bekijk hier de algemene actievoorwaarden voor Engage devices
  • Dien hier uw claimverzoek in voor Engage devices
  • Claims kunnen tot uiterlijk 15 januari 2020 worden ingediend
Jabra Cashback actie 2019

Ook SynFore heeft te maken met teruglopen van de beschikbare voorraden.

Onze leveranciers hebben te kennen gegeven op korte termijn aanzienlijke leveringsproblemen te hebben.

Hierdoor kan Synfore de levertijden die u van ons gewend bent niet altijd waarmaken. (niet altijd binnen 2 werkdagen leveren.)

Uw geplaatste bestelling zetten wij in back order.

De backorders worden door de leveranciers zo snel mogelijk geleverd. 

Wel met vertraging.

Er wordt hard gewerkt om achterstanden weg te werken.

Uiteraard doen wij onze uiterste best om Uw bestelling na binnenkomst in ons magazijn direct aan U door te leveren.

Normaal gesproken zeggen wij: "Vandaag vóór 17:00 besteld, morgen in huis (mits op voorraad)." Door de huidige drukte kan het zijn dat daar nu een dag bij komt.

Wij adviseren u dan óók om altijd even te vragen naar de voorraadstatus wanneer je headsets nodig hebt. Er is natuurlijk een enorme run op deze producten maar dat zul je wel begrijpen.

Mocht u vragen hebben over de status van uw levering, kunt u uiteraard contact met ons opnemen.